czwartek, 24 stycznia 2013

Pies Tytus ogłasza styczniowy konkurs-zagadkę.


Dziś obiecany konkurs. Długo zastanawiałem się co wam tu wymyślić aby nie było ani zbyt łatwo ani pospolicie. Wiem, że lubicie zagadki dlatego kolejny konkurs będzie swego rodzaju zagadką. Liczę na wasze wprawne ślepia i dobry nos do liczenia.


Zasady konkursu są szczenięco proste:
  • 1. Uczestnik musi umieścić link do mojego konkursu na własnym blogu, Facebooku lub stronie internetowej,
  • 2. Należy odgadnąć ile jest łabędzi na przedstawionym zdjęciu,
  • 3.  Liczbę należy wypisać w komentarzu pod postem konkursowym.
  • 4. Zabawa zaczyna się od dzisiaj do końca lutego,
  • 5. Osoby, które prawidłowo rozwiążą zagadkę wezmą udział w losowaniu nagrody- styczniowej koszulki ze zdjęciem swojego pupila.
  • 6. Nad prawidłowością przebiegu losowania będzie czuwać komisja zagadkowa w składzie: Anka, Tola i ja. 
  • Nagrodę styczniową ufundował  jak zwykle sklep z koszulkami Grafitowo.pl
Zachęcam do brania udziału w konkursie i życzę udanej zabawy
Pies Tytus i łabędzie
Zdjęcie przedstawia jeden ze stawów w kompleksie przyrodniczo-krajobrazowym "Wielikąt, który znajduje się niedaleko miejscowości o tej samej nazwie, w powiecie wodzisławskim. W skład tego "ptasiego raju", co widać na zdjęciach (226 gatunków ptactwa) wchodzi dziewięć dużych stawów i kilkanaście małych a całość to 370 ha wody, grobli i szuwarów. Jest gdzie pobuszować, popływać, wytarzać się w bagnie. To urocze miejsce na długie spacery a gospodarze są bardzo gościnny. Przy liczeniu proszę się nie sugerować tymi piórami. Zapewniam , że żaden nie został schowany w moim brzuchu, chociaż zdjęcie mogłoby wskazywać na co innego. Te pióra to nie moja sprawka. Łabędzie postanowiły oddać je na pamiątki dla odwiedzających.

10 komentarzy:

  1. Po pierwsze primo: tych labondziow NIE DA sie policzyc ;)))
    Po drugie primo: ja juz dostalam taka sliczna koszulke, wiec dam szanse innym na te fajna nagrode.
    Po trzecie primo: przyjemnego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niema rady trzeba odgadnąć. Ja wiem ile ich jest bo tam byłem i policzyłem. Wam też życzymy miłego weekendu. T i A

      Usuń
  2. Jak na mój nos to 57:) Cwaniak z Ciebie! Też bym tam się wybrała i osobiście policzyła! A tak ze zdjęcia, żeby liczyć, kto to widział :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tutaj nowa, więc raczej nie wezmę udziału, ale widziałam że odwiedziliście już mojego bloga za co bardzo dziękuję i tradycyjnie zapraszam ponownie.
    Piekne zdjęcie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw 55, potem 57... Nie wiem co za liczby mi wychodzą ale dajmy że jest 57 =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że 48 lub 51 ale dajmy że 50 :)
    Życzę miłego dnia, Angelika&Lucky

    OdpowiedzUsuń
  6. heh jakie trudne myślę że koło 51 ich jest :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja naliczyłam się równo 56 łabędzi : ) Nie było to takie proste zadanie jak się wydawało. Zobaczymy o ile się pomyliłam ;).
    Notka z linkiem umieszczona jest już na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Liczyłam i liczyłam w końcu wyszło mi 56 ;) nie jestem tego pewna na 100% bo co chwila wychodziły mi inne liczby... Teraz tylko czekamy na wyniki!!!;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń